21.8.08

Bollen rullar?

Två tunga träningspass i benen nu och vi blickar fram mot nästa träningsmatch på lördag. Denna gång är det division 2-laget Hagunda som står som motståndare. Det ska bli väldigt kul att se hur det laget förändrats sedan jag mötte dom senast.

Allianshallen klockan 18:30 är det nersläpp nu på lördag. Bara att kravla sig dit så får ni se vad vi går för.

Hittills har vi spelat mkt bra mot storvreta och Åkersberga. Vi gjorde även en mycket bra insats senast mot Hässelby när vi brottade ner dom med 4-1 trots en hård helg i benen och en total brist på anfallsspel. Det är något som vi förhoppningsvis kommer att få träna lite mer på mot Hagunda i helgen.

Vårt gäng går just nu genom en liten tuff period och det är spännande att se om vi försvagas eller kommer ut på andra sidan starkare och mer som tight grupp redo för stordåd. Jag hoppas och tror på det senare.

Utanför det sportsliga händer det en del grejer i Årsta just nu och jag hoppas även där att det ska mynna ut i någon fantastiskt. Jag och ett par till har en projekt på gång som jag tror mycket på. Min förhoppning är att det kommer att komma hela innebandyupplan och även resten av de intresserade innebandysverige till gagn. Det som lever får se.

/Mr Klister

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för tuff period ni går igenom. utveckla.

Mr Klister sa...

>> årstafan

Nja, det blir kanske en utveckling på det lite längre fram men inte precis nu. Jag vill se lite vad som händer först. Det är inte bra om jag påverkar det hela negativt serru.

Anonym sa...

var kan man se truppen? vad tycker du om h3-sammanslagningen?