14.8.08

IB-nytt är dött

Jag är en av de som varje dag har smygit in på IB-Nytt och Maggets webbplatser. Jag själv har vunnit mkt på att IB-Nytt haft vänligheten att förse hela innebandysverige med en länk till denna sal. Nu har den sajten som sagt slagit igen, vilket jag iaf tycker är synd. Nu finns det ingen utmanare till magget. Iofs så kan resultatet bli att Magget blir ännu bättre med herr Rappel med på tåget.

Ja, spännande blir det att följa vad karln kommer uträtta där iaf. Vems initiativ var det på? Var det Rappels eller Maggets idé? Blev han uppköpt? Orkade han inte rodda allt själv? Vad händer nu med stackars Sjöstrand som skulle skriva åt IB-Nytt? Jag tvivlar påa tt det kommer bli något jobb åt magget iaf. Där är jag rätt säker. Vad blir hans kommentar på det hela? Ja, kul kommer det iaf bli att följa.

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

Innebandyn blir enögd utan konkurrens. Fan vad trist att han sålde Innebandynytt. De ägde ju Magget hela våren, höll bra klass. Hoppas att någon tidning dyker upp.

Mr Klister sa...

>> anonym

Jag är rädd för att det ska till en riktig jävla eldsjäl alternativt att någon stor intern fight på Magget för att det ska kunna segla upp en ny konkurrent. Det kommer vi nog inte få se inom de närmaste åren. Men det är ju bara vad JAG tror.