12.9.07

Svaret

Kul att Innebandymagazinet uppmärksammar oss bloggare med en intervju med Ehsan. Det är en innebandyblatte med brutalt mycket attityd. Jag själv tänker nog igenom det jag vill sätta i print lite mer än vad han gör. Det blir väldigt ärligt när han skriver för han bryr sig inte det minsta om någon blir förbannad eller irriterad på honom. De kan sitta ner, som han brukar skriva.

När jag startade skriva blogg så hade jag under flera år blivit sopttad på och anklagad för både det ena och det andra på diverse hemsidor och gästböcker. Jag tänkte att nu skulle jag ha ett forum där jag kunde basunera ut mina åsikter och de som tyckte annorlunda kunde göra det någon annanstans. Om jag ska vara ärlig så väntade jag mig mycket mer motstånd och många fler idiotförklaringar från folk som skrivit skit om mig förut. Det uteblev. Nästan så att jag är lite besviken. Jag känner alltid att och folk ödslar en massa tid på att skriva skit om mig så har jag iaf någon betydelse. Om jag inte spelat någon roll för dem så hade de inte lagt ner den tiden.


Idag var det träning med mycket boll. ÄNTLIGEN börjar man komma in bättre i spelet. Vi tränar massor massor massor och nu har vi ökat dosen med innebandy under träningspassen. Det är helt underbart och även om jag var bedrövlig under första halan av dagens träning så var det kul. Det blev mycket tid till att spela två mål. Jag spelade med JG och Fredriksson idag. Gula linan fick till det bra måste jag säga. Vi hade bra slit och bra rörelse. Fortfarande saknas mycket i mitt eget spel. Jag måste nog plocka fram stickan hemma och bli bättre kompis med den. Vi tycker och tänker helt enkelt inte lika ännu.

(Även om det är kul att komma in på is så saknar jag tiden när vi lufsade omkring ute i solen och öste intervaller. Visst ser det lite mysigt ut iaf när Vretas ungdommar lufsar hemåt efter avklarat pass i solskenet?)

Jörgen, vår matris, har visat sig vara en grym klippa. Där har vi killen som bara löser alla problem. Har du något du funderar över så släng ut frågan så löser han det. Han gör ett jävligt bra jobb och förtjänar uppskattning.

Måste även ge lite cred till den rutinerade JG för att han hade en extra träningströja med sig som jag kunde låna idag eftersom jag hade glömt. Kan ni tänka er en kedja med inte mindre än TVÅ #8 i Vretas färger. Det måste ses som världsklass! Att vi sedan spelade i gula linan gör inte saken mindre extraordinär.

Klart att mannen på bilden i förra inlägget heter Micke Karlsson. Grattis till "anonym" som lyckades luska ut/gissa det.

/Mr Klister

4 kommentarer:

Anonym sa...

varför hamnar jag alltid på bild när jag INTE vill vara med!? Vem är det som leker "ljushuvud" på bilden då?
En låt för Micke Karlsson:
http://www.youtube.com/watch?v=zt5Pb6KofHI

Mr Klister sa...

Jag är ganska säker på att ingen tänkt på det om du inte påpekat det.

Ja, vem tror du att det är?

Anonym sa...

Hej Selle!
Det var inte min mening att vara anonym i min gissning på Micke K, jag brukar alltid skriva under mina inlägg, måste glömt det i all hast!

Kör hårt i kväll och resten av helgen och ha riktigt kul! Gabriel och jag hejar nog troget från läktaren...
/Cecilia

Anonym sa...

Cecila>>> Skulle du lägga ut min blogg på hemsidan?
Här har Lill-Gabriel lite att titta på:Benjamin Wahlgren: http://www.youtube.com/watch?v=aOSSRcyrrjE
och Timon och Pumba på finska: http://www.youtube.com/watch?v=GmZOup28LZM

Selle>>> men oftast är det bara Sandy som leker paparazzo, Det e inte Klinsten íallafall... Har Micke Karlsson sett video än?

Ha det bra i Västerås och VINN!