19.9.07

Man av många talanger

I brist på bra resultat på innebandyplanen är det dags att vidga vyerna. Det skrivs mkt om innebandy här inne och nu är det dags för något annat.

Det inte alla vet är att både jag och ängeln Gabriel även är fruktade målskyttar på fotbollsplanen. Nu är det dags att komma ut med det innan pressen sätter igång och kablar ut det i tidningar och TV.

Se och njut av när jag dominerar med min tekniska fulländning och Gabriel med sin egoism och löpstyrka. Båda målen är tagna från vår match mot Man United. Lägg märke till hur svårt försvararna har att få tag i oss trots att de är otroligt taggade. Jag spelar med tröja nummer 8 och Gabriel såklart med 9:an.




Titta gärna på klippen fler än en gång då det går ganska snabbt och det kan vara svårt att se allahögklassiga finesser om man inte tittar ordentligt.

/Mr Klister

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gabbedinho är hans namn. Fast egentligen så påminner det mer om Maradonas klassiska mål -86 mot England så han kanske borde heta Gabbedona istället?

Kommentar gällande ditt mål känns överflödig med tanke på den rena bollträffen. Det är klass rakt av..

F ö så har jag inte sett till någon faktura gällande sponsringen men den kanske är på väg?

Anonym sa...

Snygga mål! Håller med lg om att Gabriel egentligen borde heta Gabbedona =)Vad är det dom skriker egentligen? "Kör Gabrys kör"?? Låter nästan som en pirog.

Anonym sa...

Hej

Har du läst innebandymagazinet? Din blogg kom på 8 plats....grattis



Timo

Anonym sa...

selander! Du måste skriva mera. :) Jag har kommit in in en grym bloggperiod, jag bara skriver och skriver. Fast jag skulle iofs kunna skriva ännu mer. Du skriver också ,men inte lika mycket, jag tror du tränar för mycket. Eller så är det för att du inte utnyttjar och sitter uppe lika länge som jag på nätterna.. men du är nära ;)Ser fram emot nästa inlägg. Hoppas jag i och med detta bidrog med lite tändvätska. ha d så bra.

Anonym sa...

Har för övrigt nyss lagt in bilder på Facebook från lagfesten efter kvalvinsten mot Runsten i våras. Tänkte det kunde intressera dig, då du figurerar på en hel del av bilderna, och detta med en väldigt ovanlig och mystisk frisyr..