11.10.08

Köp korv

Frågan är om jag vet vad jag håller på med just nu. Ska precis släppa in en galen kungfu/ti-chi/breakdance-galning i min lägenhet. Han ska måla om en vägg i mitt kök. Jag räknar med att det kommer bli toksnyggt och ballt så det stänker om det.


Har precis avverkat ett bra pass i allianshallens kiosk. Jag måste säga att Kebbe vid kassan skötte sig helt okej. Däremot lämnade den tredje delen, Robin "Lillen" Carlsson, det mesta vind för våg och mackorna tog slut i ett. Korvarna sköttes såklart exemplariskt av undertecknad.

Köp salami av mig!!

/Mr Klister

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har du inte blivit av med salamin ännu?

Mr Klister sa...

>> Mona

Jag har hur mkt salami som helst! Bara för er alla att handla!

Anonym sa...

Såg att ni har match idag, annars så hade du kunnat ta med en salami till Fyrishov när SIBK spelar.
En annan dag......

Mr Klister sa...

>> Mona

Jo, mina egna matcher är ju tyvärr alltid viktigast.

Anonym sa...

Jag hoppas ju verkligen att det fortsätter att vara så :o)