19.10.08

Derbyt i onsdags

Jag tror att jag nu helt smält vårt poängtapp mot lokalkonkurrenten Sirius. Det känns som att vi gjorde en bra match och jag är stolt över grabbarnas inställning. Hela laget var bra och om Rickard bara hade behhållit sitt svallande hår så hade han nog beskrivits som hjälte länge framöver. Jag är inte säker men jag tror att det var det enda som saknades.

Läs vad magget skriver om matchen HÄR. Även lite inför matchen, med en fin bild av Robin "the black knight" Carlsson, HÄR.

Nu är det dags att vinkla min nya Hitman. Den är fan skitsnygg! Väger lite gör den också. Canadien är helt klart något stort på spåret här. Nu är det bara att lite fler ska upptäcka detta underbara märke. Kliv in och kolla lite själva vettja (Canadiens webbplats).

Det har dykt upp ett nytt mäktigt canadienblad. Det kändes riktigt skönt när jag testade det under uppvärmningen i hovet i onsdags. Det väger väldigt lite och känns skönt efter första testet.

/Mr Klister

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att kunna skylla på håret :=)

Anonym sa...

Men se till att köra över Sirius när ni har hemmaplan i nästa derby och var på tårna hela tiden :)
keep your head in the game
Hur går det med salami-försäljningen då?

Mr Klister sa...

>> rj

Snarare bristen på håret ;)

>> I korvförsäljningen går väl sådär...