9.11.07

S.M.A.G

Om det inte vore så att jag hade S.M.A.G, så skulle jag kunna uppdatera mycket mer här i salen.

Måste bara nämna några småpunkter från vår Jönköpingsresa härom dagen.

  • Mycket surt med ännu en förlust.
  • Vi åt god pasta med kyckling och svamp på Del Affo eller vad det nu hette.
  • En hel del spelare var vid uppvärmning och match rätt sliriga i magen.
  • Vi har förbannat svårt att göra mål innan vi helt enkelt bestämmer oss för det.
  • Gillek trashtalkar.
  • Att bli kallad tjockis eller att få reda på att min mamma är en hora är knappast något som får mig att tappa koncentrationen.
  • Det var ganska bra tryck i hallen.
  • Micke Karlsson bjöd på magiskt pokerspel under hemresan.
  • Det kan vara något på gång mellan Gabriel och Patrik.
  • Nya stickan fungerar utmärkt, jag ska bara lära mig att skjuta slagskott.
  • Att komma hem 03:00 och börja jobbet 08:00 är inte så kul, efter en förlust.
  • Herr Öhman var inte särdeles omtyckt i Jönköping.
  • Gillek kommer nog inte vara särdeles omtyckt i Hovet heller.
/Mr Klister

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gabbe(L) Patrik?

Mr Klister sa...

Nu hänger jag inte riktigt med herr anonym. Jag menar iaf precis det som står.

Anonym sa...

fröken anonym, får jag be....
Om jag skriver Gabbe hjärta Patrik då!?

Mr Klister sa...

Okej, fröken anonym.

ingen kommentar ;)

Anonym sa...

Hoppas att SMAG lättar snart så vi får nöjet att läsa din blogg lite oftare

Anonym sa...

Selle, det är Bauer här, förstår att SMAG inte är lätt att handskas med...MEEEEEN

Vi måste prata om det viktigaste...nämlingen...SÄNGEN