25.11.07

Självkontroll?

Att jonglera med tre snöbollar mer än 100 meter på väg hem från krogen måste tyda på ett enormt överskott på bollkänsla.

Jag har fått ganska mycket kommentarer att jag inte skriver tillräckligt ofta här i salen. Jag har som alltid mycket på gång men det är lite synd att allt inte kommer fram. Om det ändå inte vore för att jag haft "S.M.A.G" så hade det blivit bra mycket fler inlägg här.

Måste inflika hur skönt det var att spöa AIK. Jag har aldrig gillat AIK. Jag tycker att de, precis som alla andra stockholmare (bortsett från de jag lärt känna för de är oftast rätt trevliga), är drygare än Yes och att de tror att de är så jävla bra jämt. Att de ofta får domare med sig i sitt tuffa och småfula spel och så vidare och så vidare. Jag har, oftast tillsammans med min gamle tränare David Ahlmark, sett en hel del AIK-matcher de senaste åren. Det har varit bra och lärorikt då vi i IF Vesta spelade 2-2-1 med AIK som stora förebilder.

Som sammanfattning: Skönt att spöa dom speciellt när storstjärnan Jihde fått sällskap av Djurling och Lorendahl osv osv. Det fullkomligen kryllar av stora stjärnor i det laget. Om ni frågar mig så har de förlorat lite av sitt hjärta och bara värvat stora spelare och stora tränare som ska spela något trött spel som liknar Sveriges fotbollslandslags kvalfotboll. Räcker kanske i kvalet men du vinner inga mästerskap.

Det är iaf mina två cents.

/Mr Klister!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men Johan var du full igår!?

Träffade din Partner in Crime igår,dvs Gabbe utanför Lotus.
Han hade varit på Norrlands.
Full like a kastrull som jag var så tog det en minut eller två innan jag fattade att det var han.

Ha det bra och vinn över Dalen! Passa dig för Mattias Hofbauer,har hört att han är lite pilsk...

Anonym sa...

btw,vad betyder S.M.A.G???

Mr Klister sa...

>> innebandynörden

Som elitidrottsman så dricker jag självklart endast saft och eventuellt en lättöl eller två när jag är ute på lokal.

Vad "S.M.A.G" betyder får du allt fundera ut själv.

Anonym sa...

du skulle ha gett kich som ledtråd. Då hade jag kommit på det på en gång:P

Anonym sa...

Finns det ens lättöl på krogen???
Du får skaffa en asisstent som kan sköta markservicen åt dig då så du hinner blogga mera...

Anonym sa...

Äckliga fatpipe?
berätta varför du inte gillar dem johan