29.11.07

Mattias Samuelsson har Mr Klisters fulla stöd!

Mattias Samuelsson färgade för en tid sedan, en slinga i sin lugg röd. Reaktionerna blev många när han entrade omklädningsrummet.

- Oj, vackert, sa Patrik Nilsson.
- Riktigt ljuvligt, utbrast Gabbe.
- Fräscht, enligt Mattheus Mikulski.
- Oh, "go faster-red", tyckte Selander.

Att man kunde bli hemskickad från jobbet och hotad med sparken var knappast något som Mattias långväga vän Markus Persson hade tänkt när han ville efterlikna sin förebild. Det har blivit mycket skriverier runt detta och Storvreta IBK:s landslagsback vill mest av allt bara koncentrera sig på innebandyn.

- Vi är mitt inne i säsongen och ska spela en tuff match borta mot IBK Dalen på lördag. Jag vill inte tappa fokuset och får ta tag i det här vid ett senare tillfälle, säger Matte och beklagar att Markus situation har uppstått.

Aftonbladet har valt att skriva om denna stekheta nyhet och reportaget hittar ni HÄR om ni är intresserade.

/Mr Klister

1 kommentar:

Anonym sa...

Fick du mitt message på Facebook?
Johan,vet du vad,Mattias snodde den idéen från Malin i Supporterklubben(den korta mörkhåriga som jag satt brevid idag när vi kollade på er),men skillnaden var att hon hade en blond slinga. rena rama ripoffen. Ska du raka huvudet imorrn eller ska du spara ut håret? Nehe,nu ska jag ringa till nyss nämda Malin och sedan ska jag sova alt titta på CSI Miami. Ha det,ciao ciao.