3.11.07

Holma kommer ut!

Nu kommer sanningen om Holma äntligen ut till allmänheten. Mannen som under så många år levt dubbla liv får äntligen ut hela sanningen. I en öppnehjärtlig intervju som "Sellessal.com" har exklusiva rättigheter på berättar han om hetsen att lyckas.

"För att så många som möjligt skulle bli nöjda började jag helt enkelt leva dubbla liv. Jag kände mig tvungen då det inte fanns tid under mitt vanliga liv." Det han menar är han liv i Uppsalas innebandykretsar.

"Jag har under flera år haft ett krav på mig från omgivning men framför allt mig själv att producera mer. Jag startade en musikalisk karriär för att kunna nå ut till så många som möjligt. Ingen har vetat om mitt dubbelliv men nu känns det skönt att inte behöva dölja det längre.

Vissa gånger har jag bokat in spelningar bara någon timme efter våra bortamatcher bara för att få ihop det hela.
Jag har till och med försökt få till en flytt av matcher bara för att det ska passa i mitt hektiska schema. Någon gång har jag lyckats smita mellan andra och tredje perioden med en fejkad skada för att hoppa i en taxi, bli sminkad och sedan gå direkt upp på scen.

När jag släppte skivan "Anno" 2005 så var det väldigt nära att jag spräckte hemligheten men på något sätt var jag för insyltad i det hela för att kunna ta steget. När årets skiva, "Du behöver", släpptes kändes det som att det inte längre är hållbart.

Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte så mycket om vad svenska folket kommer att tycka utan mest för vad grabbarna kommer säga. Vi har en väldigt bra lagsammanhållning och är nästan som en familj. Jag hoppas att grabbarna kan förlåta mig för att jag ljugit och att de kan stötta mig när jag har det tungt.

Jag tror att de flesta kommer att stötta mig och drömscenariot vore ju om jag kunde få chansen att framföra en av mina egna låtar på en av Storvretas matcher. Kanske i pausen som Idol-Patricia fick göra på Warbergs TV-match.

Jag är glad att Holma valt att komma till mig med det här, för det var helt och hållet hans initiativ att få komma ut med det här. Jag stöttar honom i det han gör och kommer finnas där för honom när helst han behöver det. Här kommer en länk till hans hemsida: Klicka HÄR.

(Bild: Mikael Holmgren, Assisterande tränare i Storvreta IBK och artist också)

/Mr Klister

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är detta verkligen sanning :O

Mr Klister sa...

Det är klart att det är sant. Allt som står på internet är sant!

Anonym sa...

Selle, hur hinner du med Ditt liv i showbiz?
När skall du komma fram ur Hollywoodgarderoben?
Selles extraknäck