10.11.07

Sköna dagar

Träning 10:15 idag. Skönt pass med en hel del spel. Även lite 5 vs 4 på helplan vilket är roligt. Jag tänkte nämna att jag tappat på innebandymagazinets blogglista denna gång. Ligger på tionde och sista plats. Tråkigt tråkigt måste jag säga. Kanske beror på att det inte finns någon på "Magget" som orkar med att läsa igen de långa inläggen jag skriver. Motiveringen var att jag skriver för mycket om våra (Storvretas) träningar.

Jag tycker själv att jag praktiskt taget inte skrivit någonting om dem. Däremot borde det vara det som är intressant att läsa tänker jag själv. I alla fall när jag är en spelare i SSL som bloggar. Om någon som inte spelar i ett lag bloggar så blir det lite svårt att komma in under huden på laget och spelarna. Men som sagt, de har sitt Magazin och jag har min Sal. Vi gör båda vad vi själva vill.

(Bild: Knocke och Smocke)

Efter träningen idag tog jag med herr Gustavsson och mumsade i mig en Rififi med fullkornspasta och utan ost på Rififi. Väldigt gott och sällskapet var bra. Herr Gustavsson berättade idag att jag liknade någon av Krösus Sorks hejdukar Knocke eller Smocke. "Du har lite samma stil som dom", fortsatte han. "Fast på ett positivt sätt". Jag vet inte om jag är beredd att hålla med men jag skrattade iaf gott.

/Mr Klister

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi vill ha mer inlägg om hur det är "inne" i Storvreta!!