18.11.07

Flygande Jakob

Här har det inte hänt mycket senaste veckan. Sånt händer. Jag tappade på Innebandymagazinets lista och ligger nu på tionde plats. Inte bra. Jag tappade även på Sjöstrands lista. En omnämning fick jag nöja mig med iaf. "Hade Selle fortsatt i samma takt och klass som under blogginfernot hade han tagit hem förstaplatsen på The List utan tvekan. Nu har han dock tappat lite för mycket i uppdateringstakt och kvalité för att motivera en plats på listan, men vi vet att det finns där."

Jag får helt enkelt se till att producera lite så ska det nog lösa sig. Det gäller nog både på banan och här i salen. Jag har ju inte gjort någon succé direkt hittills men skam den som ger sig. Idag är det match mot AIK i Hovet. Det kommer förmodligen bli lapp på luckan och vi kommer ladda upp med flygande Jakob. Det ska bli kul att få möta några av de nötter som jag kritiserat och gnällt på tidigare år när jag harvat i Upplandsserier och bara varit åskådare i högsta ligan. Även kul att få stå öga mot öga med herr Jihde och så får vi se vad jag tycker efteråt kontra innan.

Nu måste jag iväg, maten kallnar.

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

VI VILL SE SELLE BLOGGA!
Kom igen,det har varit snålt med inlägg!

Anonym sa...

JA, jag har fått liggsår.. så segt går det!