12.11.07

Sjuk match

Det var en match där mycket hände. spel, fula knep och allt möjligt snack. Caperio har en skön stil och även en hel del råskinn. Den spelare jag hört mest skräckhistorier om innan matchen, Thomas Rappel, visade sig inte alls vara någon buse. "Jag läser din blogg varje dag. Du skriver bra och underhållande. Det är kul med nya bloggare så man slipper dras med Danne-Brons pladder" sa han till mig efter matchen.

Jag lämnar matchanalysen till andra då jag själv känner att jag inte gjorde så mycket vettigt. Jag slänger upp ett klipp på lite sköna fotbollsmål på frisparksvarianter. Håll till godo!



Klippet har jag hämtat från min gode vän Dille i Umeå City som också börjat blogga. Se till att göra ett besök i hans blogg vettja! (LÄNK)

/Mr Klister

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt Jobb igår Johan Selander! Vilket slit när dom åkte på 2:a!!

Mr Klister sa...

>> Micke

Tackar tackar. Tyvärr så händer det alldeles för sällan men det är ditåt jag ska vandra för att jag ska vara nöjd.

Anonym sa...

Grymma frisparkar, köp kaffebryggare! ;)

Anonym sa...

Håller med Micke du är en av de roligare i vreta att se på tillsammans med Matte samuelsson! :)

Anonym sa...

Håller med Micke du är en av de roligare i vreta att se på tillsammans med Matte samuelsson! :)

Anonym sa...

Johan,din blogg har fått nytt namn sedan i tisdags: Selles Säl. Daniel Legue på UNT har även fått nytt efternamn: Daniel Lemur.
När kommer det ett nytt inlägg från din sida då?
Kolla min blogg förresten, du kommer nog gilla två av inläggen iallafall.

Ha det.

Anonym sa...

Lycka till mot AIK!

Anonym sa...

Denna blogg har varit bra men nu har den tappat helt. Hur kan det inte vara en massa uppdateringar när ni snart ska möta AIK som brukar kallas för årets match i Fyrishov. Vi vill veta ALLT om hur det är i laget och dina tankar kring matchen. Kom igen och ge oss de vi vill ha. Varför inga uppdateringar? Du kan inte skylla på nyhetstorka.