25.11.07

Gifta sig kanske?

Nu är inte jag den som har särskilt bråttom med att avge löftet att älska i nöd och lust i en fullsatt kyrka men det är inte utan att man tänker tanken när man kollar på detta par. Så jävla dominanta, om ni ursäktar min franska.




Nu har det spelats en hel del innebandy i helgen och mer kommer det bli. Något som jag reagerade över är lite resultat från damernas elitserie.

Vad säg som följande:

1-7
3-6
1-17
2-3
0-11
6-5

Känns lite tråkigt med såna stora siffror. Tråkigt för tjejerna att det ska vara så förbaskat ojämt att lag kan förlora med 11 respektive 16 mål i högsta serien. Att de fyra främsta lagen har 30p, 27p, 27p och 27p. Detta samtidigt som bottenlagen har 0p, 4p, 6p, och 8p. Jag menar hur kul kan det vara?!

SSL har ju av den anledningen blivit nerbantad för ett par år sedan till dagens tolv lag för att höja standarden. För att det inte ska spelas en massa betydelselösa matcher. Skönt att det är mycket jämnare för oss och att inget lag förlorar med 12 bollar. Eller hur var det nu igen.

Nej nu jävlar är det dags att tagga sig till sömns så att man kan dominera på träningarna i veckan så det blir istid hemma i Umeå mot Dalen. Man vill ju inte att morsan ska behöva "ta ett snack" med Forsman. Som sagt, bäst för mig att jag öser på som fan.

/Mr Klister

2 kommentarer:

Naprisha sa...

Fansen väntar på dig här hemma i norrland! Får du inte speltid lovar vi att bokstavligen bära ut dig på plan..

/Olé

Mr Klister sa...

>> naprisha

Underbart att höra av er! Se till att dyka upp så är min resa värd besväret även utan speltid. Vore ju inte helt fel att få kliva in och avgöra men som sagt, dyk upp.