2.6.07

Avslutning


Nu i avslutningstider är det dags för hela Vestaeran att avslutas ordentligt. Hela laget (sånär som på några få) samlas utanför Willys för att hoppa på en buss som leder till det stora lyxskeppet som ska ta oss på en rundtur i vårt östliga vattendrag. Det kommer bli otroligt kul att återigen stråla samman med alla individer som gjort min tid i Vesta så underbar. En helt klart värdig avslutning på eran som få sett maken till och ännu färre fått vara med på.

Nu har det hänt igen, jag börjar få lite ont om tid, bussen går ju trots allt om 15 minuter och jag måste nog hinna packa lite innan jag drar. Hmm, nej jag får nog lov att avsluta här.

/Mr Klister

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppades att ni fick en kul avslutning :o)

Anonym sa...

23,75

Anonym sa...

25.578