7.6.07

Klarrt o betarrt!


Då var det gjort. Karhu har skri, eller jag menar Mihu har skrivit på. Det ska bli intressant att se vad han kan bidra med under morgondagens träningspass. Om ni inte förstår vad jag jiddrar om så är det bara att följa länken HÄR, så kommer ni till Vretas hemsida där allt står svart på vitt.

Nu är det bara ett par pusselbitar kvar innan truppen är komplett. Det känns helt klart motiverande att spela tillsammans med någon som blivit utnämnd till världens bäste, även om han ännu inte lärt sig att vinkla klubban.

Hängde hos "Broderjohan" ikväll. Det var alldeles för länge sedan vi hängde kände jag och där får vi skärpa till oss båda två. Jag känner nog ingen som jag kan spendera flera timmar med att göra absolut ingenting men ändå känna att jag uträttat massor när jag går därifrån, förutom just han då såklart.


Vi behöver nog en kväll när vi kommer in i vårt "Piff och Puff-mode". Då finns det ingen eller inget som kan stoppa oss. Kanske blir det den dagen som medeltiden kommer till Uppsala i sommar? Om du stöter på dessa två tillsammans bör du/ni göra vad ni kan för att hålla säkert avstånd.

/Mr Klister

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, jag vet! Det är ju nog jobbigt med EN Johan!

Mr Klister sa...

>> Labbet-chan

Prexis!

Anonym sa...

Vågen för Selle
Skönt att Det finns någon som uppdaterar /IBM

Anonym sa...

ledsen Selle, men din gamla klubb Vestas namn blev väldigt snabbt nedsvärtat och draget i smutsen efter att ni lämnade. Lycka till i din nya förening, med samma styre.

Mr Klister sa...

Då enas vi om att vi är oense då helt enkelt herr anonym.