28.6.07

Mr Klister är "Fixad"

Då var det klart. En timme på operationsbordet gjorde jobbet. Man skulle kunna säga att det var som att gå till tankläkaren fast med ett skynke över hela kroppen och bedövning i halva ansiktet och det kändes som att de möblerade om käften med polygrip. Där någonstans ligger upplevelsen.

Nu ska jag bara gå en vecka med stygn fulla munnen och äta flytande mat. Visst låter det kul? Det ser även ut som att jag konstant snusar pingisbollar. Inte så jävla snyggt om jag får säga det själv. Nåja, det var en otroligt bra kirurg, Andreas Thor. Jag har haft många tandläkare i mina dagar men han var en av de allra bästa. Svarade på alla frågor och verkade ha stenkoll på vad som skulle göras osv. Fem stjärnor av fem möjliga helt klart.

Jag hade tänkt att jag skulle komma ihåg vad läkemedlet (knarket) som jag fick suga i mig innan hette och skriva upp det här men det har fallit i glömska. Jag låg även och funderade på en massa saker som jag skulle skriva när jag låg "under kniven" (läs polygripen) men eftersom jag var rätt så groggy har det försvunnit.

Nej nu blir det att kolla på film och anime på datorn ett par dagar. Kanske hinner med en pokerturnering eller två med. Passade på att ladda hem några avsnitt av en ny serie Kenichi. Verkar sådär men det är kul med något nytt.
Det finns tydligen någon kocksnubbe i Japan som heter Kenichi också, men det hör inte hit alls.

Andra serier som jag kan rekommendera är: "Naruto", "Full Metal Panic" och "Hunter X Hunter". Där har ni hur många timmar anime som helst om ni har lite att göra. Bara börja ladda hem. Som vanligt när det gäller anime så bör man se minst 5-7 avsnitt innan man bestämmer sig för om det är bra eller inte.

Den serie som jag gillar bäst är nog Bleach. Det har kommit 130 avsnitt men fram till 80 ungefär så är det sannslöst bra. Där får man följa Kurosaki Ichigo. Envisare personlighet får man leta efter. Det kommer fram om man bara sett några få anvsnitt men det blir bara mer och mer desto längre serien pågår.

/Mr Klister

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå Semjonov!

Blir du överkörd på SIBKträningarna?

Jag har ett klipp ifrån "det gamla" Balrogs försäsongträning. Appropå frivändningar så ska man tydligen göra 1,5xkroppsvikt för att få chans till guld på träningsoverallen och 3000 på under 10.30 m.m

Knarket kan väl ha varit lidokain, en juste drog vars "uppfinnare" båda dog under mystiska omständigheter.

Mr Klister sa...

>>Gäre

Nej du, jag blir inte överkörd på vretaträningarna. I och för sig blir ingen överkörd men vänta bara till vi kommer in på is, då ska vi se vem som blir överkörd och inte.

1,5x sin kroppsvikt i frivändning verkar tungt. 10:30 på 3 kilometer har jag gjort förr men jag vet inte vad tiden ligger på för tillfället. Måste nog testa en 3kilometare bara för att veta var man ligger.

Finns det nått som heter melatoin eller nått sånt? har för mig att det var något åt det hållet. Jag fick 10 ml iaf, hon sa att det var ganska mycket men vad vet jag. Jag hade nog inte gjort så mkt i benböj en kvart efter att jag smakat det.

Mona sa...

Det blir till att äta soppa ett tag eller?

Mr Klister sa...

Japp, Jag kom på att jag aldrig köpt soppa förr. Nu har jag köpt en jävla massa! Det ska bli kul som fan!