14.6.07

Humor

Mycket händer i dagarna när det gäller innebandy, inte minst namnbytet på elitserien. Kommer garanterat att skriva ett längre inlägg om den saken. Just nu känns det övervägande positivt i alla fall.

Nej nu har jag slagit mig ner efter ett skönt löppass med smak av kycklinggryta och slösurfat igenom lite youtube. Vad hittar jag om inte lite olika klipp från Stockholm Live. Först kollade jag lite på Magnus Betnér, min flickas favorit. Han är riktigt bra, förbannad konstant och hatar Ebba von Sydow, men bra.


Sen såg jag det som fick mig att skriva detta. Johan Glans, i ett av hans framträdanden. Även om vissa saker är roliga att se på så är det inte ofta man brister ut i skratt när man sitter ensam. Det är något speciellt som göra att det är mycket lättare och roligare att skratta i grupp. Man får någon slags draghjälp att komma igång på nått sätt. Jaja, skit samma. Här är länken till 7minuter och 7 sekunders jävligt stabil underhållning. Det är ju såklart endast om man har liknande humor som mig som man gillar detta men jag har svårt att se varför det inte skulle gå hem. SÅ, surfa nu in och plita gärna ner en kommentar om det hela. Har ni själva några tips på schyssta humorakter så mottager jag dem gärna.

Idag på träningen fick jag reda på att det finns spelare i laget som inte känner till min sal. Det ska bli intressant att se vilka mörka hemligheter jag hinner sprida innan spelarna i laget slutar prata med mig. Nog ska jag kunna skrapa fram en hel del i alla fall.

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://youtube.com/watch?v=HECRXbGM7tU

Misstänker att du redan sett den, men detta är ju Sthlm live när de är som bäst.

Anonym sa...

Tycker det är roligare med Photoshop. Grym träning idag Selle, det märktes verkligen att du hade laddad på ett professionellt sätt =)