31.5.07

Besatt? Jag?

Surfade in i IF Vestas gästbok sådär bara för att kolla lite och hittade en spännande länk. Någon form av nätspel med rekord och grejer. Kan väl vara kul att testa på att pilla med en stund. Jag menar det lär ju inte vara så att man fastnar eller nått.



Spelet hittar du HÄR (http://www.polarna.se/tmp/MultitaskingTest.htm om ni undrar annars). Självklart kunde jag inte sluta innan jag fått bäst resultat av alla som skrivit ner en notering. Mitt highscore innan jag kunde slänga mig i sängen var 22.653 sekunder. Om ni klarar av att bräcka det så är det bara att hetsa lite i en kommentar så ska jag se vad jag kan göra för att åter få stå högst på pallen. Ha så kul.

Ingen fara, det är knappt beroendeframkallande alls!!!

/Mr Klister

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ledsen Selberg...23,302. Börja jaga igen!! ;)

Unknown sa...

25,578 på första försöket!

Mr Klister sa...

Härligt, då har jag något att pyssla med i helgen helt enkelt. Inte för att jag köper att det var på första försöket men det var bra hur som helst. Jag är inte särskilt orolig för de där tiderna ändå, de känner jag att jag har i mig att spöa. Vi får se hur långt jag kan komma på denna väg.

Anonym sa...

27.891 :P

//Åikers

Anonym sa...

31.325 på första. Dock har jag en jävligt seg dator så det hackar och har sig vilket också medför att det förmodligen går lite långsammare än vad det borde..?! Men det är kul att det finns ngn fördel med en gammal, dålig dator för en gångs skull!