25.4.08

Veckans gäst Lars Stenberg

"Jag heter Lars Stenberg, pappa till Monika. Jag har jobbat på Assi Domän i trettiosju år. Det är skog å de."
Gäst i senaste avsnittet av Mammas nya kille är the one and only Lars Stenberg. Bara som ett tips.
Livscoachen (Peter Nilsson) är dock fortfarande min favorit.
Idag är det dags att hämta upp lite nya klubbor från Canadian (polskt uttal: Kanadijann). De kommer med tågetidag. Jimpan är fanimej en lösning och icke ett problem! Kosan styrs nu mot stenröset i Östersjön för lite lek och kvalitetstid. Det ska bli kul att testa de nyaste stickorna. Jag har höga förväntningar då de kändes jäkligt grymma när jag fick fingra på dom under finalen. Kanske blir nästa säsong Canadiens säsong.
Måste tipsa om den nya versionen av Hitman, den är grymt lätt och skön.
/Mr Klister

7 kommentarer:

Anonym sa...

vart lirar du nästa säsong?

Mr Klister sa...

>> anonym

Det heter "Vars".

Anonym sa...

Hur gick cupen?

Anonym sa...

Vars lirar du nästa säsong?

Anonym sa...

Tja! Lust att skicka över korten på mig som togs under åland?;)
mattehagert@hotmail.com

Anonym sa...

Välkommen! /Rikard

Anonym sa...

Så det blir Årsta nästa säsong!!!

http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=4-AV_ID=749765,00.html