23.4.08

Vardagsvärk

Efter att ha spelat innebandy fem dagar i veckan under ett helt koppel månader visar det sig att om man spelar innebandy i lite drygt två timmar en kväll har man ganska rejäl träningsverk dagen efter. Har man desutom inhandlat diverse hemträningsutrustning och lyssnat på Rocky soundtrack så hjälper även det till att få en att känna sig ordentligt ledbruten.
I motsats till en vanlig människa tycker jag faktiskt att det är ganska skönt med just träningsvärk. Det känns ju att man har tränat då. Att man gjort något vettigt trots allt. Däremot tror jag att det kommer behövas lite längre och med konditionsinriktade träningspass fram mot sommaren för att det ska bli ultimat. Mycket grejer är på gång och kanske kanske kan den där nya uppgraderingen av Salen kommer bli av.
Nu ska vi inte ropa hej innan vi gått över ån eller vad man nu brukar säga. Så pass väl känner jag mig själv att jag vet att det kan vara dumt.
Mammas nya kille... In och lyssna. Det är värt det!
/Mr Klister

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart det blev trafik... tack vare dig. Kul att du läste det.

Hade tänkt att säga hej i Globen, vi gick förbi varandra men så hade du så många coola människor omkring dig så jag... ville inte förtöra in image *L* (och så var jag lite stressad)