9.4.08

C-uppsats

Jag har sedan en tid tillbaka med glädje följt en riktigt bloggdrottning i sin glamourösa vardag. Känns nästan fel att säga vardag då denna dam ständigt går på stora premiärer och många är de tidskrifter som står på kö för att intervjua henne. Hon lever, enligt henne själv, ett liv som alla ser upp till. Visserligen är det ingen som kommer upp i hennes klass och grace men man ska väl ha något att sträva efter här i livet.

Många är det som läser denna blogg. Helt sjukt många faktiskt och det bekräftar verkligen teorin om att man inte måste skriva vettiga eller allmängiltiga saker i sin blogg för att andra ska tycka att dom är intressanta. Sanningen är jag jag själv anser allt hon skriver vara totalt värdelöst vetande men jag är likafullt en av de många som fastnat och läser vad hon upplever varje dag.

Hon benämner sig själv som Hertiginnan af Uppsala och jämförde sig tex med, en inte allt för smickrande, bild av jordens nu största skandaldrottning Brittan i ett av de senaste inläggen (LÄNK).

Har ni lite att göra någon dag så rekommenderar jag ett besök i Hertiginnans värld. Läs de tre-fyra senaste inläggen och är du inte fast så skit i det. Det är ändå inte så mycket text utan mest bilder så det tar ingen vidare tid. Man kan heller inte anklaga henne för att skriva särskilt invecklat så det är inte heller något problem.

Sådär Hertiginnan, där fick du MIN C-uppsats om dig. Själv skulle jag vara smickrad av att någon annan lägger ner tid på att skriva om min blogg.

/Mr Klister

7 kommentarer:

anna wintour sa...

då har jag gjort en C-uppsats om dig fast jag har länkat till din blogg. Du har inte länkat till min vore bra om du gjorde det.

Jag är också från uppsala

Anonym sa...

Haha...detta förgyller min dag!
Visste inte att en C-uppsatas kunde vara så intressant, kanske ska överväga att börja plugga.

Mr Klister sa...

>> Hertiginnan

Jag HAR länkat till din blogg. Du behöver dock inte oroa dig, jag har inte så många läsare så du kommer nog inte få någon ström från mig.

>> Emma

Ja visst känns det intressant och framförallt lätt. En D-uppsats kan ju inte vara så mkt svårare heller.

Anonym sa...

Ha ha! Så jävla kul:D Jag gillar hennes morbrors trädgård där han har en pool... som man kan bada i! Jag menar, vem skulle inte vilja göra det lixom!?
Är det ngn som vill vara med i min nyuppstartade klubb så är ni välkomna... ;)
Vi träffas hemma hos min gode vän Ziya Gökalp nästa vecka.
Puss & Kram

Anonym sa...

Ja du jävlar, hennes blogg är underhållning. Har följt hennes blogg rätt länge nu :)

Anonym sa...

Nä en D-uppsats är nog inte ett dugg svårare! (laddar hagelbössan)
;)

Anonym sa...

Asså ärligt, finns den där bloggen eller? Sällan eller aldrig har jag läst någon som är så fördomsfull och trångsynt. Hon berör helt klart, men tyvärr. Jag kan inte fortsätta att läsa en blogg som innehåller så lite kärlek. Tyvärr!

Återhämtat dig från kvartsfinalen? Vet tomheten då ngt bara plötsligt tar slut like that!

Take care!