8.3.08

Ständig källa för inspiration!

"If he rips my arms off, I will kick him to death.
If he rips my legs off, I will bite him to death.
If he rips my head off, I will stare him to death.
And if he gouges out
my eyes, I will curse him from the other side of the grave."

Insert episk musik så är det svårt att inte känna sig medryckt.

Nu är det strax dags att sussa eftersom min första hela grundserie i SSL snart är till ända. Imorgon bitti klockan 06:30 avreser vi från Statoil/Scandic i Uppsala för att spela seriens sista match. Vi ska möta Färjestaden i deras gryta för deras sista match i SSL. De har inget, förutom sin ära då förstås, att slåss för medan vi verkligen vill vinna andraplatsen i serien och ett bra utgångsläge inför slutspelet.

Ända sedan jag såg Färjestadens match mot Gävle på Sverigewebben i fjolårets kval till SSL har jag längtat dit. Stämningen som Club Zebra bjuder på verkar vara helt enorm och jag hoppas att de blir klubben trogna även nästa år i ettan.

Tyvärr kommer jag börja på bänken. Alla som sysslar med idrott på lite högre nivå förstår nog att man alltid vill spela. För oss är det en extremt viktig match inför slutspelet och det gäller att gå in med den bästa av inställningar för Färjestaden kommer garanterat att vara taggat till tänderna.

Läs HÄR vad de själva skriver inför matchen.

När jag känner att saker skiter sig och jag blir gnällig brukar jag kolla lite på Naruto. Mitt problem blir bara att det är lite svårt att bitas från bänken. Får jag chansen att beträda banan däremot så ska jag göra allt i min makt!

Vi kanske ses i bussen...

/Mr Klister

Inga kommentarer: