9.3.08

Hannes hörna

Nu sitter jag på bussen och har lagt vantarna på Puttes Laptop. Karln lirar poker och Rounders rullar i bakgrunden. Vi har varit nere i Kalmar och hämtat hem tre fräscha pinnar. Vi gör inte en speciellt bra match. Det gör nog inte Färjestaden heller. De spelade dock med en hel del respekt för oss och inte alls lika naivt som i Fyrishov senast. Vi borde straffat dem tidigare och hårdare så att man skulle sluppit sitta och bita på naglarna i slutet.
Hannes "jag kommer ALDRIG skriva enn blogg" Öhman har hunnit med att hänga fyra påsar under matchen, tacka nej till pokerspel och framför allt smugit fram i bussen och kastat sig in i bloggvärlden. Kul framför allt att slippa få höra tugget ensam om bloggandet. Jag vet inte hur klimatet är i andra lag med bloggande spelare men i Vreta så gäller det att ha en hel del skinn på snoken om man ska klara sig. Det ska bli kul att följa hans framfart.
Om ni inte hittat dit ännu så klistrar jag in en länk här till "Hannes hörna".
Fick höra idag igen att jag måste skriva kortare inlägg för att inte tappa läsare. Jag ska försöka skicka in några snabba teasers för din skull Berglund!
Gillek snöt poängligatiteln framför näsan på herr Svensson, det hade han nog inte räknat med. 1+1 när de gör 11 mål räcker helt enkelt inte. Synd bara för honom att han inte spelar i ett lag som tar sig till playoff. Det är ju som sagt nu säsongen börjar på allvar!
/Mr Klister

Inga kommentarer: