3.3.08

Det finns bra dagar...

...idag var inte en av dom. Irriterad, vresig och rent allmänt på dåligt humör. Jag brukar sällan känna så men idag kndes det precis som att man backade in med armbågen i en bordskant och fått kalvdön, (som det heter i norrland, ni som inte är uppifrån förstår säkert vad det betyder) tappat det tunga objekt jag höll i händerna rakt ner på min tå som bara råkar ha nageltrång och sedan upptäcka att det man tappat gått sönder.


Träning som vanligt på måndagar. Avverkades men inte mycket stämmer för mig idag, inte så oväntat iofs men iaf.

När jag kommer hem får jag se en kass innebandymatch på TV. Caperio spelar som ett mittenlag i ettan, max. Glimtar till någon gång här och var men var i stort sett värdelösa. Balrog krigar på och försöker att inte blotta sig. Inget av dessa två lag kommer ha den minsta chans att ta sig vidare från kvarten, om de båda nu tar sig dit.

Lite senare på kvällen börjar telefonen ringa. Jag är irriterad och skiter i att svara (dolt nummer). Efter fyra missade samtal väljer jag att svara. Det är tyst på andra sidan och sedan hörs... *klick*. I skrivande stund har personen i fråga ringt mig 11 gånger. Jag har svarat sju men bara fått höra...*klick* ...moget. Men så är det kanske när man är en nästan omänskligt känd superstar.

/Mr Klister

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas du får en bättre dag idag

Anonym sa...

http://innebandynorden.blogg.se/1204628824_hihi.html

Lite uppmuntran =)

Just nu gick det inte att skriva namn =(

//Ida K

Anonym sa...

Det var jag som ringde......
/dr evil

Anonym sa...

Tjena selle. Bara att bita ihop och komma igen, övertygad om att du redan är i ett gladare tillstånd. Jag har också blivit telefontrakasserad förut. Men på ett mycket grövre sätt än vad du beskrev. Men det torde väl vara för att jag är en ännu större superstar än vad du är... ta hand om dig /snutt

Anonym sa...

Kan även vara telefonnasare som ringer via data till din telefon. Jag skaffade nix sen var det slut med det.

Anonym sa...

hade jag vetat detta igår så hade jag ringt med dolt nummer för att hjälpa till, ska det vara jävligt så kan det lika gärna vara riktigt jävligt!