10.3.08

Kalle Anka

Det var en del sega ben på dagens träning. Helt förståeligt med tanke på gårdagens match och framförallt bussresan. Själv var jag sommarfräsch med nya stabila skodon. Detta trots att jag blivit brutalt straffad med ett skott i ansiktet från ålänningen under gårdagens uppvärmning. Vi spelar alltid fotboll, gamla mot unga, på våra uppvärmningar.
Jag sparar mig nog tills imorgon innan jag går in på vad jag tror om årets playoff. Ett tips till er som vill hänga med i vad som händer under detta slutspel är att kliva in i Limmets Playoffblogg. Där kunde man under fjolårets slutspel läsa sköna alster om vad som komma skall.
/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och i vilket lag lirade du då? vart går gränsen för att vara "gammal" då? Har ju sett Jeppe lira i det gamla gänget...

Ha det bra,så ses vi på torsdag =)

Mr Klister sa...

>> ida k

Jag lirade såklart bland de gamla rävarna. Jeppe har fått förmånen att hänga med oss lite mer mogna ett par gånger men allt som oftast återfinns han bland de yngre.