2.5.07

Träning igen

Idag är det dags för att jaga den lilla plastbollen igen. Fan va kul det ska bli. Men lite tur kanske det dyker upp något nyförvärv eller två. Jag längtar massor. Jag tillhör skaran av innebandyspelare som har svårt att hålla mig borta från liret och som inte alls är sådär dödligt less som många kan vara. Jag har vilat mina veckor nu och vill sätta igång och ösa på. Nåja. Nu är det ju iaf träning ikväll så jag får springa av mig lite.
Vi ses där, ni som nu kommer dyka upp!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det på träningen? Vann ditt lag eller var det Gabbe och Lilje som vann igen?

Anonym sa...

Skönt att du kommit igång igen :o)

Anonym sa...

Kom igen nu Sellandinho. Går dagligen in på din blogg, och i flera dagar nu har jag blivit lika besviken!

Men du kanske fokar inför kvällens träning. Ses!!!

Anonym sa...

Selle, har du någon email eller?

gareskog@gmail.com

Anonym sa...

Kom igen nu, Selle.
Berätta vad som händer...

Anonym sa...

Hur blir det för dig nästa säsong? Några anbud från andra klubbar? Antar att både Årsta och Sirius varit på dig. Några andra lag?

Anonym sa...

Han är klar för vreta,så var de sagt....

Anonym sa...

Är Johan klar för Storvreta?

Anonym sa...

Ja det är han! Storvretas A-lag alltså....

Anonym sa...

Varför har inte de gått ut med de då?

Mr Klister sa...

Kul att så många är intresserade och fortfarande hänger här. (Även fast jag inte skrivit något på länge).