13.5.07

Semester och smeknamn

Nu är kontraktet påskrivet, försäsongsträningen är startad och allt är frid och fröjd. Då passar Mr Klister på att ta en vecka i (förhoppningsvis) solen. Jag, morsan, morbror Lennart, morbror Arne och de tre kusinerna Sandra, Maja och Anna (Sandra och Maja innebandyspelare i BK-96) tar flyget från Gideå (örnsköldsviks flygplats) ner till Alanya, Turkiet. Skönt? JA!

Kanske ska skaffa ett nytt smeknamn?

(Bild hämtad HÄR)

Hellboy skulle passa ganska fint!


Jag måste ödmjukast tacka alla lyckönskare för allt stöd jag får inför mitt nalkande äventyr. Jag har fått höra massor med positiva kommentarer efter säsongen som varit och jag känner mig överväldigad. Nu är bordet dukat och jag har alla förutsättningar att lyckas och det är bara upp till mig att förvalta det jag fått erbjudet. Och jag lovar, jag ska göra ALLT jag kan för att ta chansen. Mina förväntningar är högt satta och jag kommer, om jag känner mig själv rätt vilket jag förmodligen gör, INTE nöja mig med att bara vara med. Jag ska in i gröten och det ska smälla. Jag ser fram emot att köra över motspelare som Conny Vesterlund, Hellas (om han nu kommer tillbaka igen), Qvist, Nede, Karl-Johan Karlsson och sist men inte minst Andreas Johansson. Det ska bli underbart. Något som jag absolut ser fram emot är att springa in i ett fullsatt Fyrishov och suga in trycket från banan, DET ska bli underbart. Jag har redan nu funderat på vilken måljingel jag vill ha, det är ju tänkt att ni ska få höra den relativt ofta så det måste ju vara något speciellt. Har ni några förslag så är jag idel öra men valet kommer vara hemligt tills den ljuder i Fyrishov första gången. Om ni inte redan märkt det så gillar jag att vara den som bryter mönstret, den som gör något annorlunda, den som gör något som inte blivit gjort förr.

Det dyker säkerligen upp något litet inlägg där nerifrån också. Det har plötsligt börjat kännas kul att blogga igen av självklara anledningar. Nu ska jag packa lite och dricka det goda vattnet i Stranne, Arnäsvall. HÖRS!

/Mr Klister

5 kommentarer:

Anonym sa...

mäktigt Semjonov!

Anonym sa...

varför ändra, du har ju det bästa smeknamnet i världen redan;) det börjar på d....

Anonym sa...

Kungligt selle!
Stort lycka till i eliten!

/"Zunda"

Anonym sa...

Skönt Selle. Lycka till som f-n! Vet att du kommer greja en plats med din vinnarskalle (och röv). Du kanske kan kika förbi nån gång och puckla på lillpluttarna så det blir nåt av dom;)

Mr Klister sa...

Det kan du hoppa upp och sätta dig på att jag kommer att göra Cap!