21.5.07

Hemma

En otroligt skön vecka med sol och bad tillsammans med familjen. Det känns ändå härligt att vara tillbaka i Uppsala och avverkade genast ett hårt gympass tillsammans med ängeln Gabriel. Försäsongen drar igång på måndag och då gäller det att visa vad en gammal vestait går för i elitseriesammanhang för första gången.

Jag firar hemkomsten med en krönika skriven av ingen mindre än Mattias "bajsmannen" Gäreskog. En legend för alla oss Vestaiter att se upp till och även en granne till mig under en säsong när jag bodde i Nybygård. Gäre ses oftast i närheten av en sarg med lien i högsta hugg. Här ovan förgyller han salen med lite tankar och funderingar kring allt möjligt.

/Mr Klister

4 kommentarer:

Anonym sa...

Då kanske du inte kan lira boll på måndag då?

Mr Klister sa...

>>Gäre

Menar du tidigare idag måndag eller om cirka en vecka på måndag?

Tidigare idag kommer jag få lite svårt att hinna och måndag om en vecka så drar försäsongen igång med Vreta, skulle tydligen vara lite tester och dylikt som start. Ser jag fram emot!

Anonym sa...

nä, på måndag om en vecka när du drar med vreta. Jag gissar att det blir ett NoNo då!

Mr Klister sa...

Tjaa, det beror på. När är det matchstart? Jag vet iofs inte hur länge vi håller på och vad som står på schemat, men sugen, det är jag alltid!

För mycket träning går ju inte att få heller!