12.4.07

Storvreta vs Warberg i Fyrishov eller Caperio vs Pixbo i Tibble?

Storvreta vs Warberg i Fyrishov eller Caperio vs Pixbo i Tibble? Det är fan frågan. synd att de inte spelar hemma-borta vid olika tillfällen så att man kunde få se båda. Det vore bättre. Nu går ju visserligen Caperiomatchen på TV så den kan man ju se i efterhand i alla fall. Och det vore kul att se Vreta säkra en finalplats.

MEN...

Alla de som såg matchen mellan Pixbo och Caperio sist tror jag inte ångrar sig att de åkte dit.

jaaa... det är ju massor med tid kvar innan man måste bestämma sig. Jag gör det jag är allra bäst på. Jag skjuter på beslutet ett tag!

Storvreta vs Warberg i Fyrishov eller Caperio vs Pixbo i Tibble? hmm...

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

Börjar nog att bli dags att bestämma sig... Kan nog bli fullsatt både i Fyrishov och Tibble....

Anonym sa...

Nå, vad blev det då?
Kom hem från Storvretamatchen precis i tid för att se straffarna i Tibblehallen på TV.
Det blir två nagelbitare på söndag, jag skulle gärna se en final mellan Storvreta och Caperio :o)