2.4.07

Avdelning Aprilskämt

APRIL APRIL...

Självklart var mitt förra inlägg ett skämt, även om det var ganska tafligt ihopskrivet. Men håll med om att det var en fin bild av min gitarr i alla fall. Jag har ju sagt tidigare att det var skönt att springa på Cenneth Asplund i årets serie. Karln fyller 48 bast i år och blev bjuden på pepparkakor av mig när han var med och stal poäng från oss i Allianshallen. Det betyder för mig att jag har 20 säsonger kvar inom innebandyeliten. Tror nog att jag hinner spela tio-femton säsonger i elitserien med några SM-guld och självklart VM-guld med landslaget under den tiden för att sedan varva ner i division 1 igen.

Som sagt, syns i siktet.

/Mr Klister

4 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha, ja lycka till med SM gulden *ler*

Anonym sa...

Oj... den slank iväg... kommentaren alltså
"ha ha ... ja lycka till".... från anonym
Har nu uppdaterat mig på din sida, trevlig läsning som vanligt
ha en skön påsk

Anonym sa...

Tjena Munken!
Mitt första besök här, skulle kolla om min härliga kommentar kommit upp, men icke icke ;)
Solen skiner i umeå och snart är det dags för UBB att rocka lös!
det blir grymt många varvningar för mig i år mohahahhaah.
Nu ska det grillas för första ggn.
Må gott t dess och Glad Påsk!
Kram fr Öberg

Mr Klister sa...

Tackar för lycka till med guldet, det ska nog gå bra.

Glad påsk påre själv Ingrid!

Du är alltid välkommen Sköna Helena! Eftersom du presterade en varvning ifjol så ställs högre krav i år!