21.4.07

Dagen D

Nu är det dags. Klockan är mycket och jag borde redan vara på väg. Kommer kanske att bli sen om jag inte lägger ner bloggandet NU. Men jag menar... tror ni inte att tåget kan vänta några minuter? Jo, det går säkert. Nu ska man iväg och kolla årets fetaste matcher. Jag längtar som fan! Fast å andra sidan är det inte så långt kvar.

Nu var det dags för profetian. Jag har god lust att tippa på en jämn finalmatch för de båda lagen. Därför är jag tvärtemot (det är helt enkelt min väg i livet att göra tvärtemot alla andra) och tippar på två överlägsna segrare.

Jag har svårt att se att IKSU ska falla sönder men tror även att deras "tunga att möta-spelstil" passar Rönnby som handsken. Kommer smälla rejält matchen igenom, om bara domarena tillåter dem.
Tips: 6-2 till Rönnby (känns fel redan nu men skitsamma, jag är stressad)

Herrfinalen blir en jämn tillställning spelmässigt där Warberg till och med har trycket matchen igenom. Tyvärr så vinner man inga matcher på bollinnehav och C/T kontrar in kasse efter kasse. 7-3.

Ni får inte glömma att svänga förbi Canadiens bås på Globen. De har de fetaste grejerna!


/Mr Klister

1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig upphämtning av Rönnby och spännande med straffar.
Synd att Täby inte lyckades ända hålla Svensson borta från mål.