1.4.07

Epoken är slut, dags för nästa steg!

Det har varit underbara år med grabbarna i Vesta och alla andra lag jag spelat i under mina år som innebandyspelare. Känslorna svallar när jag spelar och jag har vunnit många vänner under åren. Efter lördagens match mot ett taggat Runsten så känns det skönt att göra ett avslut. Nu är innebandybiten avverkad för min del. Jag har farsakat många saker i och med den höga träningsmängden jag haft de senaste säsongerna. Jag ångrar inget av det jag gjort och beslutet har vuxit fram under månaderna efter jul. Jag kan inte annat än önska alla gamla Vestaspelare lycka till i framtiden och är säker på att "Storvreta-laget" kommer att bli en mycket bra grund för A-lagets framtida ungdomsstjärnor.

Klubban är nu officiellt sett lagd på hyllan.


Dags för ett nytt kapitel för Mr Klister

Jag kommer lägga mycket tid på musiken. Jag har länge haft en förfrågan från några polare som spelar i ett coverband här i Uppsala och jag kommer lägga en hel del tid på att kuska runt med dom och spela lite här och där. Jag kommer skriva här i salen i god tid innan vi har spelning så att ni alla kan komma och njuta av min musik istället för mitt drabblande på mittplan. Bloggandet kommer jag självklart att fortsätta med då innebandy fortfarande är ett stort och starkt intresse som jag inte bara kan "lägga på hyllan" hur som helst.

Jag kan inte ens beskriva hur skönt det känns att avsluta som en vinnare!

/Mr Klister

11 kommentarer:

Anonym sa...

Den var bra... Gick faktiskt på den i ungefär 10 sekunder och hann tänka WTF, sen insåg jag vad det är för datum... ;)

Anonym sa...

Shit, du satte fan dit mig. Mannen som gav de aviga dribblingarna och svettbandet en helt ny innebör kan ju inte bara sluta sådär. Starkt att nu redde ut kvalet, lycka till i ettan nästa år.

Anonym sa...

Haha! Din lilla lurifax! Satte nästan kvällso'boyen i halsen. Tack för ett mysigt deeptalk hemma hos Affe i går ;)

Anonym sa...

Det där går nog till historien som världens bästa Aprilskämt någonsin!!! Det värsta var att jag som benet köpte det i 10 långa sekunder. Sluta aldrig Zorra Zelle, spela gitarr kan vi göra på fritiden!

Anonym sa...

Det var nära, att jag gick på den

Anonym sa...

Nog för att jag är blond men den där går jag verkligen inte på...

Anonym sa...

gud vad drygt att ha dej hemma vareviga kväll från och med nu...det där var ett dumt beslut..

Anonym sa...

ha ha ha
Och läste du att de skrev att Pixbo vann
Vilket skämt*SSSS*
Lycka till med musiken grabben

Ni är många från norra sverige som skriver nu
sju bloggar har man hittat idag plus de på innebandynytt
Norrland äger bloggen, skärpning 08
018 och andra 031

Anonym sa...

APRIL APRIL

antar jag

Anonym sa...

hah, du satte dit mej!fortsätter du i vesta lr e d nå nytt?

Mr Klister sa...

Det får tiden utvisa, men det är mycket på gång :D