27.11.08

Träningsabstinens

Nu har jag varit hemma från jobbet ett par dagar och sprutat snor över hela lägenheten och tyckt fasligt synd om mig själv. Vad gör man då när man sitter här ensam i mörkret? Jo, jag missade min första träning med Årsta igår och har en faslig abstinens. Bifogar två riktigt tunga låtar som bara gör att man vill kasta sig ner och börja pumpa armhävningar.





Är det bara jag som slagit i huvudet lite för ofta eller blir man jävligt taggad att träna? Nej, jag måste nog kasta in lite Rocky i smeten med känner jag. Träningsdelen i Rocky 4 är fan inte dålig. Jag vet inte om den någonsin är överträffad i någon film faktiskt. Där har ni en film som herr Selander är uppväxt med. Många i Årstas herrtrupp var inte ens födda när den kom ut 1985. Känn på den.



/Mr Klister

Inga kommentarer: