26.11.08

Som en fjällko som försöker knulla sig ur en kastrullaffär

Såg ett klipp på aftonbladet TV från Norra brunn med Henrik Schyffert. Han snackade om något klockspel vid medborgarplatsen. Han jämförde det med en fjällko som försöker knulla sig ur en kastrullaffär. Det var mitt första ordentliga skratt idag.

Mot en fortsatt trevlig dag.

Sitter hemma och är sjuk. Jag brukar såga folk som är hemma för att de har en liten förkylning men nu sitter jag där själv och snörvlar och tycker synd om mig själv. Tjaa, bara snyta sig och komma igen antar jag. Jag räknar med att vara frisk inom kort. Huskurerna avlöser varandra men kanske vore det bästa bara att sova på nätterna och äta på dagarna. Jag ska testa det så fort jag blivit frisk.

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är väl manligt att bli jättesjuk vid en liten förkylning :o)

Mr Klister sa...

>> Mona

Haha. det hela beror på var man själv står skulle jag tro...