13.11.08

Det händer inte så mkt på din blogg Selle

Nej det är helt korrekt. Jag har haft förbannat svårt att sätta mig ner och komponera ihop något vettigt här i salen den senaste tiden. Vette fan vad det är men matrial saknas då verkligen inte.

Jag har bra stoff om:
  • vår senaste match borta mot Mora.
  • Sirius match och vändning mot Alba i söndags.
  • Uppsala baskets träning efter Sirius match i söndags.
  • Landslagsuttagningarna.
  • Umeå City (min gamla klubb) som numer huserar på slutspelsplats (1 poäng före Storvreta med en match mer spelad) efter sin seger mot Jönköping hemma.
  • Dille som verkat ha hittat tillbaka till fjolårets form med 1mål och 2assist (även assisterade till avgörandet med 11 sekunder kvar att spela).
  • Årstas fortsatta segerrad och serieledning.
  • Hype inför det kommande derbyt vs Sirius. Ska det spelas i borgen (alliansen) eller på Hovet? Hur många kommer vi kunna dra? Kan vi dra fler än självaste Storvreta?
  • Bloggmotivationen, var tog den vägen?
  • Caperio Täby, Balrog och Pixbo, hur kunde dom bli så bra? Eller är de egentligen så bra?
  • Vafan gör undertecknad inte fler mål för? Ska man behöva bli förbannad?
  • Årstas nya hemsida och utveckligen med Årstabloggen.
  • Vad händer i Storvreta egentligen? Kommer dagens läge vara något som man går stärkta ur och kommer starka som grupp till playoffs. Jag räknar med att den röda maskinen kommer att ta sig dit.
Ja, som ni märker så finns det ju ett och annat att skriva om. Kanske betar jag av några av dessa ämnen framöver, kanske inte. Är det något av detta som ni är speciellt intresserade av så kan ni fråga om det så kanske det prioriteras lite högre och kommer snabbare.

Kliv gärna in och lyssna lite på den nya årstalåten "in the making". Kan bli tung tror jag.

Nu ska jag sova, det har jag nämligen gjort alldeles för lite av den senaste tiden.

/Mr Klister

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner mig lite träffad:S

Anonym sa...

Vi får väl helt enkelt sitta här och vänta medans du gör allt annat som du tycker är viktigare än att blogga :o)
Undrar vad det kan vara?
Det verkar ju vara något som håller dig borta från sömn i alla fall.

Anonym sa...

Men, en massa jävla punkter och ALLA handlar om innebandy på ett eller annat sätt! Vart är livsbetraktelserna? Rapporterna från ditt gitarrplinkande? Din djuplodande analyser av helgens händelser? Veckans schoolnurse?

Anonym sa...

Kan man få höra lite av ditt stoff om basketkillarnas träning efter matchen på söndag? Och då vill jag se lite gladare miner än förra matchen jag var på...
see ya!