6.12.09

Laddar med fighting mitt i djungeln

Fantastiskt resultat på min guacamole! Jag är grymt nöjd och alla tyckte att min var godast, såklart. Lite trist att den goda stämningen skulle förstöras av ett larm som inte gick att stänga av. Vi tar nya tag nästa gång.

Idag har jag rattat Krilles Carlsson svarta volvo. Den går som ett skott. Den styrde mig in på IKEA och väl där fyllde jag vagnen med alla möjliga husliga prylar. Allt ifrån doftljus och kartonger till sängkläder och nya växter. Tre nya blommor får nu min lägenhet att kännas lite mer som en djungel. Jag ska se till att de fröjdas. Man får försöka tvinga fram de gröna händerna. Självaste Marcus "The Darkness" Jones skulle varit stolt över mig.


(Såhär borde man känna inför en fight på planen också)

Fan, vi borde börja med nicknames inom innebandyn precis som de har i fightingen. Undrar just vad mitt skulle vara? Jag ska fundera och se om jag kan komma på något. "Lillpsychot" har jag ju blivit kallad en gång. Iofs så har jag blivit kallad bra mkt saker på banan när jag tänker efter.

Någon som har förslag på smeknamn? Behöver inte vara på mig utan gärna på andra spelare. Mighty Mika finns ju redan men det borde ju gå att skramla ihop ett gäng sköna nicks tycker jag.

Imorgon möter vi Huddinge. Det ska bli kul att lira. Jag ser fram emot tid på banan och det ska bli kul att se om vi lyckas tända glöden i ögonen på grabbarna inför fighten. Det är som sagt inte alldeles lätt att verkligen gå in för matcher som man
"SKA" vinna. Huddinge ska vi slå helt enkelt. Det kan bli en avdelning som jag får äta upp i efterhand men det är bara hälsosamt att blotta nacken ibland så att man inte bara kör safe.

Nu ska Selle få sin skönhets sömn.

/Mr Klister

Inga kommentarer: