3.12.09

Knocke, Smocke och Hannes

Hannes är som bäst när han är jävligt grinig. Det är en fin gräns på när det är okej att vara övertänd och verkligen vilja vinna och när det går överstyr och skadar laget. Tydligen verkar media varit väldigt intresserad av gårdagens match. Inte så konstigt iofs att just Aftonbladet skriver om saker som är dåligt och chocker eller sågningar av olika slag. Man har ju liksom svårt att se Hannes ringa upp tidningen och berätta att "Det är pinsamt. Så här dålig dag får de inte ha" säger han i artikeln. Läs den HÄR. Sågar domaren efter segern, är överskriften.
Idag har jag badat bubbelbad på arbetstid. En fantastisk arbetsförmån. Skulle man bara få en redig thaimassage efteråt så skulle jag varit helt nöjd.
Jag har även hunnit med att ta en massa bilder med min telefonkamera. Det är frost överallt, vindstilla, dimma och kallt ute. Verkligen läge att ta fina bilder. Synd att jag inte har något riktig systemkamera bara. Det kan vara dags för mig att skaffa en sån snart.
Nej, tillbaks till jobbet. Synd att man inte har lite längre lunchrast. Då skulle man hinna skriva lite vettigare saker här.
/Mr Klister.

Inga kommentarer: