8.8.09

Tur man känner ninjor

Igår (fredag) hade jag en fantastisk dag. Jag hängde med farbror "P" och farbror Melker. Vi skickade i "P:s" båt i Mälarn och så drog vi på utav bara helvete. Att det var ett litet regnväder fick inte stoppa oss och nog fan hade vi det skönt ute på sjön. Vi tog lite stekiga bilder men nu är det tidigt på morgonen så de kommer någon annan dag om de kommer upp här.

Min ninja och Kung Fu-mästare Jakobobo har åter kommit till stan och jag gled över till honom igår kväll för, vad jag trodde skulle bli en tejpning med hans kinesiotejp. Lägg dig på sängen och bit tag i kudden, säger han. Okej då, säger jag.

Vi snackar lite om vad strulet i foten kan vara och sedan börjar han sticka mig utav bara helvete. Jag vette fan om jag vågar duscha nu på morgonen. Jag känner mig som en nåldyna som kommer ta in flera liter vatten. Det domnar, pirrar, spänner och har sig när han sätter nålarna. Det ska bli förbannat spännande att känna hur det känns idag när jag ska spela match.

Det var alla möjliga olika punkter som han stack mig i och det såg inte riktigt klokt ut när man kollade ner. Kände mig lite som Hellraiser fast i ben, fötter och armar.

Nu kommer första testet för Storvreta U. Vi ska åka iväg och lira mot ett hårt satsande Aston (Villa). Vi slipper ju möta Stan the man men det blir nog tufft iaf.

Nu måste jag dra så jag inte blir sen.

Syns i siktet...

/Mr Klister

Inga kommentarer: