16.8.09

Stucken och redo

Nu har jag återigen svängt förbi min alldeles egna Kung Fu-mästare Jakobobo och låtit honom sticka in nålar i mig. Det är vansinne när jag tänker på det men vafan. Han har även tejpat ihop mig med kinesiotejp vilket är skönt.

Om 13 minuter ska jag stå på JG:s vändplan och vi styr våra järnhästar mot allianshallen dr vi ska möta MIK Västerås i en träningsmatch. Ska bli kul. Klubban är nylindad och urinet är genomskinligt. Jag är redo!

Läste på magget att svenska damlandslaget med nöd och näppe klarade oavgjort mot Endre. De släppte in sex mål, inte okej för ett landslag. Kan man säga att två tjejer som borde spelat med de gulblåa heter Sara Kristoffersson och Sara Anteryd. Av poängskörden att dömma gjorde Anteryd lite som hon ville den matchen.

/Mr Klister

Inga kommentarer: