7.9.08

Kallsta Open

Precis hemkommen från en lång bussresa. Vi har varit i Karlstad och deltagit i Kallsta Open. Kroppen är öm, jag är trött och jag trodde ett långt tag att någon idiot hade stulit min lånade cykel som jag skulle cykla hem på. Snacka om att jag kände att humöret svajade.

Allt detta är ändå värt det, hundra gånger om. Vi spelade väldigt bra turneringen igenom, även om vi hade lite för många dippar under matcherna. Kort och gott: Vi var bäst av alla lag som var där och vann rättvist hela skiten. I finalen gick vi ifrån till 5-0 efter halva matchen och vi visade verkligen var skåpet skulle stå.

Vi åkte tillsammans med damerna och sov i klassrum brevid varandra. Kul att få träffa dom lite och skapa lite klubbkänsla. Det tror jag att vi kommer lyckas väldigt bra med. De åkte tyvärr ut redan efter gruppspelet men stöttade sedan oss genom hela slutspelet. Det tackar vi för!

Nu ska jag föröska hitta på något viktigt att göra så att jag slipper ta itu med den illaluktande väskan fylld av svettiga kläder.

Sjukt att lille Jocke innehar tungviktsbältet...

Mer kommer eventuellt vid ett senare tillfälle.

/Mr Klister

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis gubben. Såg att du scorade en hel del. Det gillar jag! Snackar med Lehto om lite "riktig" träning i veckan. Det är dags nu! Puss!

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=5i9xZhmoej0
Kolla grabbar! Bra skit..

Mr Klister sa...

>> Pedro

Tackar tackar. Var såg du att jag scorade en hel del? Jag tyckte att min klubba var ganska sval själv.

Helt klart dags för lite studsmatta!

>> Rickelito

Inte dumt. Inte dumt alls!

Anonym sa...

Grattis till vinsten ! Vill bara påpeka att damerna vann ju faktiskt klacktuneringen. Vi kommer snart med innebandyn också. Om vi får lika bra stöd som vi gav er lovar jag att ni får se vårat yttersta :) Ha en bra dag så här efter vinsten pojkar!

Mr Klister sa...

>> Sara

Tackar tackar. Klart ni vann klackturneringen. Överlägset också måste jag få säga. Ja vi får se vad vi kan göra rörande stödet på era matcher.