12.9.08

ett FETT jävla grattis!

Så anlände näste IF Vesta-förstärkning. Andreas "Adde" "Cap" Johansson har tagit sitt pick och pack, sin dam, flyttat till Storvreta och nu till slut blivit farsa. Ett stort rungande jävla grattis från mig och alla andra Vestaiter som haft äran att lära känna den senaste Vestafarsan.

(är han inte lik far sin så säg)

Nu närmar det sig den armé av kids som kommer från än det ena och än det andra hållet. Liljegren, Falle, Nicke, Gurra, Wiita, Jürgen, Adil och nu Adde (ingen inbördes rangordning). Det är till och med så att jag har hört rykten om att en annan Vestaback lyckats göra sin bättre hälft på smällen. Så det kommer mera. Finns en till Vestait som jag inte skulle bli allt för förvånad om det dök upp en liten mage på sådär lagom till jul (då menar jag såklart att magen hamnar på hans tjej och inte på honom). Vem jag misstänker kommer jag inte avslöja men kom ihåg var ni läste det först. Vilket gäng det kommer att bli.

Det är ju inte utan att man börjar känna lite press själv. Men ännu är jag ung, viril och framförallt singel. Det där med att man ska hitta den rätte och allt det där. Det visar sig vara krångligare än man hade tänkt sig sådär för tio år sedan.

Ja, ett jävla stort GRATTIS till både dig och Johanna!.
Om ni vill se lite stats på Pontus Nils så är det bara att titta in HÄR.

/Mr Klister

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde Wiita i Vestajunisarna.
Grattis Adde!!...och Selle, ta med dig mycket cash till ikväll ;)

Mr Klister sa...

>> Jögga

Fan, jag tyckte det var någon jag glömt. Jag lägger till honom helt enkelt!

Anonym sa...

Gud vad söt unge,en sådan vill man ha en dag... Ska du titta på SIBK- Pixbo på söndag? Tar med mig tjejerna och kommer och tittar på dig och Årsta den 28 =P
Cheer on!

Mr Klister sa...

>> Ida

Eftersom jag själv spelar match i Gävle klockan 16:00 så blir det lite tight att hinna hem till Vretamatchen tyvärr.

Kul att ni kommer och kollar på Årsta. Då får vi se till att göra en bra match helt enkelt så att det är värt entrépengen.