11.9.08

Glädjespridare

Under cupen som var bjöd några av nattugglorna i damlaget på lite bus.


Kul att de bjuder på lite bus. Det var en hel del snack om bus från grabbarnas sida men det blev inte ett jota med det. Däremot måste jag säga att det var en kul grej att bo i en skolsal vägg i vägg med ett helt damlag. Det får mig att tänka tillbaka på min egen juniortid när man spelade fotbolls, basket, handboll, innebandy och en och annan badmintoncup/läger.

Förhoppningsvis bättrar både vi herrar och damerna på klubbkänslan hela tiden. Jag kan inte säga hur det varit förut eftersom jag är ny inför säsongen men jag tycker definitivt att vi är något stort på spåren.


På vägen hem blev det ett och annat youtubeklipp tillsammans med sockersöte Criss. Han är, enligt egen utsago en jävel på youtube.
Dock smet jag in med ett par gamla klassiker som han inte hade sett förr.


(Självklart så har Staffan sett alla klipp förut) Det har iaf fått mig att leta i mina gamla arkiv och hittade denna del av Billy Connolys stand up-show. Otroligt rolig, men kolla på hela klippet. Man måste vara gjord av sten för att inte dra på smilbanden.



För att ni, som inte spelar i ett innebandylag (eller annan valfri lagidrott), ska förstå vad som händer när man kastar in strax under tjugo grabbar i ett och samma rum så bjuder jag på en av de rumsrenare bilderna av vår "övernattning".

Sov gott gott folk.

/Mr Klister

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du fler bilder eller blir dom alltför avslöjande. Vore kul om det kom fler bilder.

Mr Klister sa...

>> Nyfiken

Klart jag har fler bilder. Eventuellt dyker det upp fler, eventuellt inte. Den som lever får se.