30.7.07

Paul får vänta, tjejerna går före.

Peter Bohlin, den gamle vestaiten som ska husera som tränare i Storvreta kommande säsong och även cupgeneral för UFC (Uppsala Floorball Cup, som inte blir av i år) skriver också blogg. Efter att ha suttit och ögnat igenom hans alster hittade jag detta lilla klipp från deras boxningsträning. Det ser riktigt kul ut och jag måste säga att jag själv blir lite sugen på att "kliva in i ringen". Det är säkert utomordentlig träning som man defenitivt kan ha nytta av på innebandyplanen.

Nå, som sagt, tjejerna går före Paul och han får vänta tills imorgon. Men han tåls att väntas på, jag LOVAR!

Imorgon hoppas jag även få chansen att tvåla dit Pucken rejält. Jag menar vi vann ju sist, 5-0 i avgörande matchen om jag inte minns helt fel. Gabbe, Mange, Jajja och Pucken stod alla i det förlorande båset. Bara för att påminna er om hur det ligger till.

/Mr Klister

6 kommentarer:

Anonym sa...

Och för att påminna dig lite var jag med i det vinnande laget... Spelade back bakom dig selander!

Mr Klister sa...

Jag kom faktiskt att tänka på det på jobbet idag, att du spelade i det vinnande laget också. Men det är kul att du är så taggad och läser min blogg. Ännu roligare är det ju att du läser den så noga att du till och med hittar när jag smugit in ett litet fel. Självklart så var det med mening för att se om någon skulle märka det. ;)

Anonym sa...

Hmm... Du berättar ingenting hur det gick i matcherna innan slutspelet?! ;)

Mr Klister sa...

Det är ingen som bryr sig om resultat på väg fram till finalen. Sålänge man vinner finalen så har man vunnit eller har jag fel?

Anonym sa...

Och när ska Vreta börja träna på riktigt då? Längtar tills träningsmatchen nästa vecka,ska du vara med???

Hej hopp!

Mr Klister sa...

Finns det ris i Kina? vann modo SM-gul i hockey senast? Fuskar Gabbe mest på alla övningar(Lilje undantaget)?

Svaret är JA! Klart jag ska vara med!

Och träningarna drar igång på måndag. Då smäller det!