30.7.07

Inget att göra?


(Bild: Hämtad HÄR)

Nu är det sommar och solen skiner såklart varje dag (eller hur?!). Många har semester och tar det lugnt på semestern. Vad kan man då göra en solig dag tillsammans med en cirka åtta polare? Tjaa... att kliva in i en hall och lira innebandy är ju frestande men det är nog bara riktigt inbitna innebandynördar, som tex jag, som skulle uppskatta det. Nej ett bra och roligt exempel finns att hitta på youtube. Fråga mig nu inte hur jag kom över det för det var en slump.


Kolla in det här, ser det inte härligt ut så säg? Jag kallar den: "9 grabbar som inte har något att göra".

Okej, det är inte Stockholm Live men nog fan är det humor!

/Mr Klister

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahah..så sjukt fula grabbar

Mona sa...

Från Storvretas sommarträning? :o)

Mr Klister sa...

Precis Mona. Jag kunde inte sagt det bättre själv. Kanske kan bli årets målgest för hela laget att vara med på? Vem vet vad vi innebandyspelare har under "uniformen"? ;)

Anonym sa...

Selle, nu ser jag var du snott dina så kallade "patenterade" dancemoves ifrån. Jag säger bara gröna speedos..

Mr Klister sa...

>>Melker

Fan också. Jag förstod att någon skulle se igenom mig!