1.7.07

Helg i Sjö o Strands tecken

Jag har hela helgen varit mitt ute i skogen. Det har varit helt underbart och jag kommer skriva mer om det vad det lider. Kom precis hem och nöjer mig med att citera Herr Sjöstrands blogg:

"Johan "Selle" Selander, aka Mr Klister, är en skön typ som kommer att förgylla vår superliga i höst. Hans målsättning är glasklar, han vill bli poängbäst. Riktigt kaxigt uttalande när lagkamraterna heter Mika Kohonen och Hannes Öhman, mer sånt Selle, mer sånt. Han vågar tro på sig själv och är inte rädd för att säga det. Sånt gillas av bloggen och det gör att mitt tips till årets rookie är Johan Selander och inte Kim Nilsson."

Kul att det är någon fler än jag själv som tror på mig!

God natt!

/Mr Klister

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror på dig med!

Mr Klister sa...

Va bra. Då är vi tre :D

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Anonym sa...

Hej Johan!
Om du läser på din nya klubbs hemsida så ser du att tränaren tror väldigt mycket på dig...och det känns ju alltid skönt!

Jag gillar att bilda mig egen uppfattning innan jag bedömer spelare, men hittills är allt bara gott som jag hört om dig så jag ser med spänning fram mot säsongen, lycka till!

Jag har skickat dig ett mail, hoppas du kollar av den så här i sommartid.

Soliga hälsningar Cecilia, infoansvarig i SIBK

Mr Klister sa...

Underbart Cecilia! Jag gillar att få mail. Det ska jag genast läsa och försöka svara på så gott det går. Men som ni vet, de bästa frågorna är de som inte går att besvara...

Jag räknar med att Forsman tror på mig, annars skulle han inte värvat mig (hoppas jag).

Mona sa...

Klart Forsman, och vi andra, tror på dig.
Nu är det bara upp till bevis :o)