9.7.07

Storvretas nyförvärv

"Johan Selander

-Den kanske mest intressanta av alla nyförvärven. Den fysik han besitter är fantastisk, han är skönt hänsynslös! Dyker läget upp tvekar han inte för att offra både det ena och det andra för att få bollen i mål. Han är just den typ vi saknat, han kommer göra massor av nytta."


Det är min nye tränares (Stefan Forsman) kommentar om mig. Skönt hänsynslös gillar jag mest. Johan "skönt hänsynslös " Selander. Han har skrivit några rader om alla våra nyförvärv och det går att läsa HÄR (storvretas hemsida). Jag blir motiverad av att läsa det och måste nog smyga in i vardagsrummet och göra lite armhävningar för att fira saken.


/Mr Klister

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att någon vågar erkänna att det är peppande när någon skriver och ger beröm, tycker att många elitspelare är alltför blygsamma... nära falsk ödmjukhet.
Dryg? Nja... men det finns säkert någon som tycker det.
det är bra för sporten med ... coolhet
Du är cool
Lycka till i Storvreta, ska komma och se hur du sköter dig... nu när du spelar i Umeå ibland.
Oj vilken lång kommentar... nästan ett inlägg.

Mr Klister sa...

>>Ingrid

Jag är cool. Skönt att någon annan tycker likadant som jag. ;)

Framförallt är det kul att du läser min blogg.

Anonym sa...

Det är uppfriskande med din "kaxighet", vi behöver mer sånt i laget.
Ska vi stå där som svenska mästare så måste ju alla i laget tro på laget och sig själva!