22.2.09

Krönikören Klister strikes again

Jag ramlade, slog i huvudet och började blogga igen. Av bara farten kastade jag in en krönika på damsiten Ladies Edition. Den kan ni läsa HÄR. Passa på att kolla in deras webbplats med när ni ändå är i farten (REKLAM).

Vem vet vad som händer härnäst. Kanske börjar jag sticka, kanske ser jag till att städa ur mitt förråd eller kanske rent av uppdaterar layouten på min blogg. Den som lever får se.

Nu har jag idag avverkat säsongens sista hemmamatch (öjebyn och seger med 9-3). Jag tillförde som vanligt inte något särskilt. Därefter drog jag med mig P på lite fys i fyrishovs gymnastiklekhall. De två nystekta hamburgarna med stekt ägg (kryddat med kanel såklart, JA det ÄR gott), johnnys senap och rostad lök som står framför mig ser otroligt goda ut.

Kirk out...


/Mr Klister

Inga kommentarer: