10.2.10

vinst utan skönspel och våldsamma innebandspelare

Vi spelade precis till oss en plats i semifinalen i DM här i Uppsala. Vi spöade ett hårt kämpande Frötuna med 7-2 tror jag. Vi spelar inte bra, dräller (kanske jag mer än någon annan) med bollen. Men det är tydligen ganska svårt att tända till ordentligt när man spelar mot lag som man vet att man borde vinna mot.

Nåja, en seger är en seger iaf.

Läste lite på kalleankabladet (LÄNK) om någon före detta svensk mästare i innebandy som fimpat någon i ansiktet och sedan följt upp med en karatespark i bästa van Damme-manér. Låter som vansinne och det skulle vara intressant att få reda på vem det var. Jag är lite inne på tråden att om man beter sig som ett kräk så ska man få stå för det sen.



Om någon har koll på vem det kan vara så skulle det vara kul att ta del av det.

Nu tänkte jag titta klart på den senaste UFC-galan (109) med Randy "the Natural" Coutore vs Mark "the Hammer" Coleman som huvudmatch. Sedan blir det bingen.

Undrar just när jag slutar ha SMAG så att jag kan ta tag i att fräscha upp layouten på min blogg en aning?

/Mr Klister

4 kommentarer:

Peter sa...

You got mail //Peter

Anonym sa...

Ryktas vara Sebastian Myrbäck som spelade i AIK förra säsongen.

Mr Klister sa...

>> Peter

Tackar. Det var tydligen ganska välkänt att det var just Myrbäck. Sköna kommentarer karln har dragit när han själv fick smaka. Man funderar ju också på om det inte var lite självförvållat även första gången när alla tyckte så synd om honom.

Isamael sa...

206205