11.6.09

PANG BOOM!

Imorgon smäller det igen. Selle kliver in i ringen för att återigen sätta hjärta och kroppen on the line. Har han (dvs jag) vad som krävs eller kommer han förvandlas till en ynklig rädd råtta som kryper ihop och ropar på att mamma ska komma? Ja, det återstår helt enkelt att se.

19:00 imorgon fredag på Perrys Gym mitt i stan kommer jag iaf stoppa i tandskyddet och kasta mig in i strid. Med lite tur så hinner jag med två martcher av bara farten. Men för att vara väl förberedd så ska jag genast hoppa i säng. Nästan i senaste laget men innan halv tolv får ses som en seger i sammanhanget.

/Mr Klister

3 kommentarer:

Mona sa...

Så dags att ropa efter mamma när hon har åkt hem igen :o)

Coach Mange sa...

Alltså Sasjas mål mot Almtuna när han leker in friläget är så mkt bättre än vad Semlan nånsin gjort.
Kolla in youtube så förstår du :)

Innebandy Enligt Mig sa...

Grattis på födelsedagen, hoppas matchen gick din väg/Ingrid -